Ahad, 30 Disember 2012

Green Leader Orientation Worksyop

Jika kita menceburi dalam bidang perniagaan adalah penting untuk kita mencari bimbingan dan mentor. Tanpa kedua-dua ini kita akan 'lost', terumbang ambing kerana tiada hala tuju. tiada target dan tiada perasaan yakin dan berani untuk bersuara mempromosi dan menjual sesuatu.

That way amatlah penting untuk kita memilih kumpulan yang betul dan ada bukti kejayaan.Green Leader adalah satu2nya akademi yang telah banyak melahirkan usahawan2 yang berjaya.



 Minggu kedua bulan 12 telah diadakan satu sesi GLOW-GREEN LEADER ORIENTATION Worksyop. Bertempat di Gombak, sesi ini diadakan untuk mereka yang baru berkecimpung (new distributor) dlm business ini. 

Dalam sesi ini, leader akan membantu mengajar bagaimana mengunakan social networking sebagai medium utama menjalankan business. Yes! Green Leader group adalah pioneer dlm pengunaan social media networking. Dan itulah sebabnya kebanyakkan usahawan2 di dlm group ini terdiri dari golongan bekerjaya dan profesional. 

Leader juga mengajar bagaimana mengaplikasikan konsep  FORMH untuk mengetahui potensi dan kehendak prospek. Teknik ukuran yang betul untuk mendapatkan saiz set Premium Beautiful yang fit pada pembeli. 


Dan kelas terakhir pada tahun 2012 ini, CDM Razali telah mengajar bagaimna untuk mengira bonus dan komisyen jualan. 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...