Rabu, 13 Ogos 2014

JALAN2 HUJUNG MINGGU!!

Malam sabtu tu, abang aku bawa kami sekeluarga jalan-jalan di pasar malam Balakong. Aku tak berapa pasti lokasi ni apa nama dia. Yang aku tahu kawasan pasar malam ni bertentangan dengan Heritage Residences, Balakong. Tapi best jugak, ada macam-macam yang dijual.



Patut ler orang KL tidur lewat je kan, banyak tempat nak berjalan. Takpe2 tak cukup tido boleh pakai BVSM yek ngeh ngeh ngeh!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...