Isnin, 3 November 2014

Aktiviti hari minggu

Biasalah hari ni cuti tak kerja, jadi pagi2 bangun aku sempat amik 30 minit buat exercise cross trainer. Berjalan 12km bakar kalori 150km, pergh penatnyer huhuhu.
Huhu dah janji kat diri sendiri sempena maal hijrah nk exercise 2 kali seminggu. 

Lepas tu mandi, anak2 dan husband dah siap2 dah nak pergi pasar hehe tunggu aku je bersiap2. Kami ke Pasar Seremban, beli stok ikan sayur untuk seminggu. Tapi sebelum tu singgah sarapan dulu kat Mambau. Aku tak sempat buat sarapan pagi ni sebab nak kuar awal, pastu sibuk kayuh cross trainer pagi2 haha.
Berpeluh2 Qaireen makan bihun sup.

Slurrrrp, Umar hirup kuah bihun sup 

Stok seminggu ni!!

Beli dan balik siang basuh siap2 untuk simpan dalam tupperware. Hari ni masak sambal goreng jawa dan asam pedas. Pastu rebus juga ubi kayu sebab malam tadi ada lebih sambal ikan bilis. Mak aii banyaknyer makan, penat bakar kalori tapi pastu balik balik hehehe.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...