Ahad, 16 November 2014

Konvo PASTI Anak2 ku

Yeah, selesai konvo hari Ahad lepas, semua Taska Pasti di seluruh kawasan Teluk Kemang terlibat. Majlis dibuat di SRKJC Spring Hill. Anak2 aku pelik, hari tu kena pakai uniform sekolah. 'Bukan hari ni kita cuti ke' hehehe. Yelah, tapi hari special sikit. Ada konvo akhir tahun.

Muka teruja ke?!

Sampai pukul 2.30 ptg. Parents pun ramai datang , penuh dalam dewan.

Kaunter pendaftaran. 

Persembahan nasyid dari kanak2 pasti...

Umar mula2 duduk diam je dengan kawan2 dia, mualimah tolong jaga sebab nak beratur naik pentas. Alih2 dlm 20 minit tetiba mualimah datang bawa kat aku , 'Umar nangis cari ibunyer... ' adui, budak ni takut bunyi speaker...

Muka Umar baru lepas menangesss

Qaireen relaks jer, siap boleh kejar tepuk bubbles dengan kawan2 lain


Ramai mak bapak belikan bubles untuk anak diorang. Budak ni mintak tapi ayah dia tak bagi takut infection pada perutlah, mulut lah hahaha padahal sayang duit nk beli benda2 macam tu. Baik beli makanan. Nasib baik diorang paham..

Muka seronok dapat hadiah konvo. Hilang sekejap nangis dia tu hahaha

Senyummmm, best dapt hadiah yek.

My boy and girl. 

Nak jadi macam hadi dan huda...


OK. Tamat dah persekolahan PASTI tahun ni. Lepas ni cuti panjang dah... Kena fikirkan apa nak isi time cuti sekolah panjang ni..  


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...