Selasa, 3 Mac 2015

Jangan Kacau!!

Setiap malam memang akan check beg anak2 samada kerja rumah atau tak. Selalu Qaireen sentiasa ada, Umar kadang2 ada kadang2 tak ada. Kesian Qaireen nak buat kerja rumah tapi adik dia asyik kacau pulak huhuhu. Amik pensil dia, pemadam dia. Last2 Qaireen naik atas meja nak siapkan kerja rumah.

Tengok adik dia sibuk ngacau.

 Bising Qaireen marah Umar"Jangan kacau lah!!"

Selalu Qaireen lambat siapkan kerja rumah, banyak cakap dan hilang fokus hehehe. 

Panjat sana sini Umar, terlebih aktif malam ni, dah tegah pun degil... T_T

Last2 pukul 11.00 malam siap. Itu pun kelam kabut menulis sebab semua dah nak masuk tidur. Takut dia kena tinggal sesorang hehehe, saja aku ugut supaya dia cepat siapkan. Ngantuk dah wei...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...