Sabtu, 30 Mei 2015

Cuti pertengahan semester bermula dah!

Semalam sekolah Pasti ada buat potluck sempena Hari Guru. Kitorang betul2 terlupa. Pagi tu baru teringat. Kelam kabut goreng nugget dlm fridge. Mujur ada stok wei... Adoi macamna ler boleh lupa. Bila balik dari sekolah Umar dan Qaireen terus bagitau minggu depan dah cuti!! Ok.. .

Kat sekolah Pasti ada buat program membaca selama 3 hari. Prlajar2 yang berminat boleh buat bayaran RM50. Dan program tu ada qialmulai.

Hm tak pe lah. Nti si Umar tertanya2 pulak bila ibu dan ayah nak datang amik diorang dari sekolah. Lagipun diorang kecik lagi. Huhuhu..

Umar excited tunjuk hadiah. Kakak dia pun sama. Bukan cikgu ke yg patut dapat hadiah??

ooo diorang batu lepas abis periksa pertengahan tahun. Mualimah ada whatassap tp kitorang tak perasan :p


Kebetulan dua2 dapat no yang sama. Tak kisah lah. Janji korang pandai mengeja membaca dan mengira. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...