Jumaat, 1 Mei 2015

Tumbuh gigi baru..

Gigi susu Qaireen yang bawah dah lama goyang, dia takut nak cabut... aku selalu suruh dia rajin2 goyangkan gigi tu, lama2 nanti tercabut ler. Rupanya dah 2 minggu tak cabut2, gigi baru pun dah tumbuh. Disebabkan dia nak tumbuh tapi takde space heheh dia tumbuh kat belakang gigi goyang tu huhuhu T_T bersepahlah gigi tak cantik nanti

Last2 petang ni memandangkan dia deman sikit, tak berapa aktif maka aku yang tawarkan untuk cabut gigi dia, mula2 tak bagi.. ayah dia nk buatkan siap nk ikat benanglah erk, pun dia tak nak. Aku pun cakap"takpe ibu goyang2kan je. Nanti qaireen tarik bila nak cabut yek.." amik tisu mula2 aku goyang2kan gigi dia, tapi aku goyang kuat terus tarik cabut hehehe. NANGIS DIA, MARAH.... ibu nyer tipu tapi tak sakit pun kan..:)


Ok dah cabut dah. Kan cepat je kan kan kan. Mana sakit pun...:p

Sumbat tisu, suruh Qaireen gigit supaya darah berhenti... 

Gigit sambil tengok tv..

Hah kecik je gigi dia...

Sian budak deman, muka redha je kan... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...