Sabtu, 11 Julai 2015

Makan durian kampung Perak...

Kebetulan durian kat kampung di Perak dah luruh. Memandangkan kami sekeluarga balik Hari Raya nanti jadi tak sempat nk tunggu nak makan durian. So abang Husband kirimkan dengan lori Polis (kebetulan ada staf berpindah dari selatan ke utara).

Durian sampai kat tol Senawang dekat jam 3 pagi, aku pun tak sedar dari tidur. Husband yg drive keluar pergi amik. Time sahur aku turun mak aii bau semerbak durian satu rumah. Letak roti sebab nak kurangkan bau :P

Banyak juga durian yang dibaginya. 

Hahaha budak2 ni bangun tidur pas mandi terus nak makan durian. Memang peminat durian...

Qaireen tak puasa, makan durian punya pasal hehehe

Umar pun sama....

Suka ler tu, lepas hajat diorang sebut2 nak makan durian... Alhamdulilah. Lebihan buah tu aku buat serawa durian. Dan pass sikit kat adik ipar yang duduk di KL.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...