Selasa, 1 September 2015

Gunting rambut D.I.Y

Lama budak2 ni tak gunting rambut. Dekat 2 bulan jadi makin panjang rambut. Kalau Umar, dia tak nak gunting sebab dia tak mau gondolkan kepala dia. Sebab kawan2 dia kat Pasti ejek dia budak botak. Kita faham kenapa kadang2 budak2 tak suka sebab tak nak dimalukan. 

Jadi aku suruh husband biarkan rambut dia panjang sahaja. Nanti balik Johor mintak ayah potongkan sisir tepi pun cukup. Biar kemas. Kebetulan ayah ada set gunting rambut. 

Muka Umar redha je kena gunting rambut pagi tu, ini pun dah puas pujuk gunting rambutnyer...


Hah, amik siap ada 2 barber lagi hehehe. Masing2 tunjukkan skil gunting rambut!!

Potong bagi kemas jer, takde sodok rambut tu...


Dah mula rasa rimas, gatal lah badan tu. 

Turn kakak pulak. Qaireen rambut memang lebat. Nak potong pendek sebab cepat berpeluh.


Steady Qaireen, atuk guntingkan rambut. Dari minggu lepas dia ajak gunting rambut. 

Ok, dah potong mandi balik. Hehehe selamat tak payar bayar 20-30 gunting rambut. Jimat. Buat sendiri jek...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...