Khamis, 5 November 2015

Rindukan ibu...

Tak sampai sehari anak2 balik, aku tanya khabar diorang malam tu kat husband. Husband upload gambar ni pakai whatassap..

Alo lolo kesian deman pulak Umar Shafiy ni T_T

Husband bagitau badan dia start panas masa dah sampai Seremban. Pagi tu suam2 tapi bila amik dari sekolah badan panas betul, bibir jadi merah! Nak makan pun tak selera. Makan ubat dan coklat sahaja hehehe. Rindu kot kat ibu dia, husband bagitau huhuhu. 


Takpe lah bersabarlah, kena tunggu sementara sekolah tak cuti lagi. Ti alhamdulilah Qaireen sihat2 sahaja. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...