Sabtu, 26 Disember 2015

Berkelah di Teluk Senangin, Lumut

Bila dah kumpul ramai2 kat kampung, kakak dan abang ipar plan nak piknik di pantai. Jadi pagi2 tu siap2 dengan bekalan nasi putih, sambal tumis, sambal belacan, sayur, ikan rebus asam dan mcm2 lagi menu. Kitorang bertolak dari rumah kat Changkat Jering jam 11 pagi hehe jadi sampai jam 12 tengahari fuhhh.

Ksian, signboard dia pun dah tertanggal2 dah. 


Tempat ni memang menarik sebab air pantai dia biru dan pasir dia cantik. Cuma kawasan pantai tak dijaga elok oleh pihak majlis perbandaran Manjung. Aku tengok smpah sarap bersepah macam lama tak berkutip isk isk. Sayang tempat ni tak dijaga dengan baik..

Sampai cari port tempat nak berkelah dan makan. Terus makan kenyang2 sebelum mandi laut.

Qaireen tak sabar nak mandi laut. Dah pakai siap2 swimsuit dia. 



Masa ni air pasang, jadi main air kat celah2 gigi air jek.. 


Anak2 belajar berenang dengan ayah. Tu dia.. Style kuak dugung. Special training dari mr Hamdan ;p

Sungguh cantik pantai dia, pasir dia bersih.. tak macam pantai Port Dickson T_T sebab tu aku sekeluarga jarang nk mandi PD walaupun jarak dia dekat je ngan rumah.

Budak baik... ibu dengan ilhan je tak mandi. Ambil angin laut je ye nak...
Pukul 2.30ptg barulah kemas, mandi dan bergerak balik..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...