Isnin, 4 Januari 2016

Qaireen dah Darjah 1!!

Hari ini, 4 Januari 2016 bermulalah hari Qaireen sebagai pelajar Darjah 1 di Sek Keb. Telok Kemang... Huhuhu dah darjah dah anak sulung kami ni T_T Seawal 6.45 pagi dah gerak keluar rumah untuk sampai awal. 

Eh Qaireen, bangun!! dah sampai sekolah dah!!

O_O 
Ooo ni sekolah Qaireen ye bu....

Bagus dia, tak rasa takut atau risau ker, cool je kan!

Sampai2 dah start perhimpunan ruponyer ceh..
 lambat juga kami sampai pasai kereta berpusu2 nak masuk parking antar anak ke sekolah... 

Aikk si budak kecik ni pun ada jugak! Bagus Ilhan kecik2 lagi dah masuk sekolah huhuhu.
Nasib baik dia tak meragam, diam je rupo2 nyer tidur 

Duduk bersila sambil dengar cikgu besar bagi amaran erk silap bagi pesanan... hua hua hua!!
cikgu2 lain duduk di belakang

Ramai juga murid darjah 1, ada lima kelas tuuu.

Seorang demi seorang cikgu bagi ucapan, tak tau ler si Qaireen dengar ke atau masih 'dreaming' lagi..


Perhimpunan dah dekat setengah baru gerak masuk kelas.. Darjah 1 UM
Aku dok intai kat cermin tingkap. Lambai kat dia.
Qaireen! Qaireen! Qaireen!


Senyum sikit.. 

Ngehhh... Senyum dia (macam terpaksa je...)

hehehe tengok dia ok jek, lepas aku lambai tangan bagitau nak balik. Qaireen just angguk kepala. Nanti pukul 1 petang datang amik balik..Chill!! Uwaaa dah tujuh tahun dah Qaireen Shafiyyah T_T. Cepatnyer kamu membesar...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...