Ahad, 1 Mei 2016

Sepetang di Pameran Buku Amtarabangsa Kuala Lumpur

Hari Sabtu 30hb April cuti hingga 2 Mei 2016. Jadi masa ni ramai ler pekerja2 bercuti bawa keluarga jalan2 makan angin atau balik kampung. Kebetulan mak dan ayah aku datang ke rumah kami untuk hadir ke kenduri makcik Echom di Senawang. Ababg aku sekeluarga pun datang.

Lepas kenduri kita berkonvoi pergi MAEPS, Serdang sebab ada PBAKL 2016. Hajat mak nak cari buku2 untuk cucu dia ahaha uwan nak payung. Jadi pergi lah kesana, merempuhi hujan yang teramat2 lebat. Kete mak aiii bukan main banyak lagi huhuhu.

Sampai sana pukul 5 ptg. Terus parking dan jalan2 cari buku kat situ. Kebetulan aku whatssap Cik Rohaniah kot2 dia ada ke booth Kaki Buku. Boleh jumpa jap.
Sampai2 cari mak dan ayah kejap je dah hilang bawa budak2 cari buku.

Waktu ni memang ramai orang, kebetulan hujan lebat jadi kurang sikit sesal dia.



Kat dewan A. Ada 3 dewan untuk tempatkan semua penerbit2 dan syarikat buku. Jadi korang bayangkan banyak giler buku2 yang dijual. 

Alhamdulilah rezeki, ingat dah lambat tetiba lalu terjumpa Cik Rohaniah, pengarang Beli Rumah Kababom :)



8


Lepas solat Maghrib baru gerak balik ke Seremban. Tapi sebelum tu singgah makan sate Willy kat Kajang dulu hehe. Tak de gambar sate tu sebab sibuk makan. Tapi sate tu ikhlas aku cakap memang sedap wei...

Mak aii buku mak beli semua buku bahasa inggeris T_T





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...