Ahad, 26 Jun 2016

Selamat hari lahir ke 6 tahun Umar Shafiy

Ikutkan harijadi dia dah lepas, 18 Jun. Aku lambat update. Takde nak buat sambut apa2 pun, cuma tanya kat Umar nk request makan apa2 ker untuk berbuka nanti.



Umar request nak KFC Kari-kari Ranggup tu ahaha. Dari aritu dia mintak..

Ceh, muka Umar buat2 suprise pulak tgk kfc atas meja ahaha.

Haippp, puasa tak boleh makan lagilah, Qaireen jerit.. tggu azan magrib wei...

Hm aku rasa kfc tu takde lah best sgt. Macam boleh buat sendiri je, ala ayam tu goreng tabur lepastu serbuk kari baba's T_T






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...