Selasa, 13 Februari 2018

Main petang di playground

Sebab playground sebelah rumah jarak dalam 10 langkah jer, maka hari2 ler Ilhan ajak keluar "Jom! Jom! Jom!". Nak main kat playground. Tak dilayan kesian pulak. Ada lah dalam 30 minit untuk diorang bermain sebelum jam 7 petang.


Apalah budak2 ni duk peratikan kat bawah tu?? Pelik camna ada pokok boleh tumbuh celah2 batu tu yek??

Belajar panjat, dilatih oleh abg Umar Shafiy ni. 

Ok, kali saya cuba sendiri pulak!! >_<

Ala susah2 kita panjat guna tangga jelah, kui kui kui.

Kakak dan abang tengah tengok kapal terbang lalu di atas langit. Bandar Sri Sendayan ni memang lalulintas kapal terbang saje sebab dekat dengan KLIA. 


 Nak amik gambar, mana reti duduk diam budak2 ni. Tambah lagi si Ilhan excited nak main kat mainan lain.

Jenuh ler Qaireen nak pujuk dia duduk diam. 

 Hahaha larik!!!

 Main jongkang jongket pulak


 Dah berani dah Ilhan nak main benda alah ni, sebelum takut je kena ayun tinggi2. 

Steady yeah!! Ok dah pukul 7 dah. Jom balik nak magrib!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...