Pages

Jumaat, 11 Januari 2019

Perbaiki laman rumah V3

Sekarang dah hampir siap 70% tiles dan tembok. Disebabkan apek yang kerja buat tiles tu dah tu, 50 tahun rasanya. Jadi kerja dia agak slow sikit. Letih wooo kalau tengok dia buat.

Yang ni bukan apek buat tiles tu, ni Ah Kong kontraktor yang upah apek tiles buat kerja kat rumah kami. Dia tengah lap, kilatkan tiles dah siap. 

Nampak kemas, tapi husband kata macam senget sikit. Besok dia bukak balik kasi tegak semula. 

Tembok dah selesai letak tiles. Tembok depan jer. 
tembok belakang pakai cat sudah, banyak duit wooo nak pakai. 

Paip air dia dah bawa ke tepi sikit, nak buat lubang air kat bawah tu nanti. 


Tu jela serba sikit progress kerja diorang dalam minggu ni, lambat nyer nak siap 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...