Pages

Khamis, 27 Jun 2019

Kenduri kahwin kat BizMilla

Sabtu lepas 22 hb Jun ada kenduri kahwin anak saudara kepada bapa saudara kami (eh betul kan, ye kot) di One Point, Putra Height. Lokasi Bizmilla City Hall.  Fuhhhhh dahsyat.......

Konsep Garden......pelamin dia 

Canteeekkk....

Kosong lagi???
pasal kitorang orang yang pertama sampai hehehe sbb datang awal nak sampaikan kuih2 yang Mak Wah dah buat untuk majlis ni. Lagipun nak elakkan jem yang hangittttt huhuhu.
Alhamdulilah perjalanan lancar, dari Banting jam 10.00 pagi sampai jam 10.50 pagi. 


Sampai2 kita makan ler dulu... Tenang je kan makan orang tak ramai (takde pun...)

Qaireen makan daging masak hitam Bizmilla. Sedap.........!!

Bismillah, makan2...

Umar pun sama, sedap daging tu. Tambah lagi. Makan dengan Adam dan Afiq.

Paling mencabar nak amik gambar budak2 ni sebab bukan nak tengok kamera dan duduk diam..

Kena amik gambar spontan kot. 

Payah nak tengok kamera ek... hmmmm 

Hah gambar mak dengan mak Lang, kakak atas mak. 

Say cheesssss. 

Ilhan sibuk tengok DIDI dan kawan2 nyer

Disebabkan hari tu juga hari ulang tahun perkahwinan kami yg ke 12 tahun, maka kita pun tumpang juga amik aura kat atas pelamin ni ahahahha. 

Selamat Ulangtahun ke 12
Hamdan & Hasny
Semoga bahagia dan ceria bersama hingga ke jannah. 







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...