Pages

Khamis, 11 November 2021

Jejalan Di Kuala Lumpur 2021 - KLCC

Keluar dari MinNature Malaysia, perut dah lapar. 

Makan pagi tadi dah habis dicerna, jadi nak makan tengahari pulak. Sebab jam pun dah pukul 3 petang.

Pusing-pusing dalam Plaza Sungei Wang cari tempat makan tapi tiada yang berkenan di hati.

Masa yang sama pulak, Ilhan sibuk ajak ke KLCC. Tak tahulah apa yang seronok sangat nak ke sana. 

So kita layankan jela. Pergilah ke KLCC. Dekat dah pun.

Lunch kat sini lah, anak-anak pilih nak makan sizzling mee.

Aku dan husband pilih nasi arab mandy ayam dan kambing.


Tengah makan, hujan pun turun selebat-lebatnya. Alamak nampak gaya kami tak dapat nak pusing ronda-ronda di luar.

Hujan bertambah lebat. . . .



Termenung Ilhan tengok hujan turun, dah selesai makan tunggu kejap ayah dan ibu gilir-gilir solat asar.

Pusing-pusing je dalam Suria KLCC.
Nak balik, hujan lebat betul. Jalan mesti sesak. Jadi kita tunggu kejap sementara hujan teduh sikit baru gerak balik.

Besar betul kolam Deepavali kat KLCC ni. Mesti ambil masa lama nak siapkan yek.

Hujan dah berhenti baru lah kita gerak balik Seremban, jadi tamtlah perjalanan kami jejalan makan angin di Kuala Lumpur. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...