Khamis, 18 Disember 2014

Kita Dalam Golongan MANA??

Terdapat 3 golongan utama manusia di dalam dunia ini....

Pertama

sebahagian orang membuat sesuatu itu terjadi!


Kedua 

sebahagian orang yang melihat sesuatu itu terjadi!

Ketiga

sebahagian orang yang hanya tunggu dan lihat apa yang akan terjadi!





Jadi anda tergolong dalam golongan yang mana??
Pertama?
Kedua??
Ketiga???




Aku ni kan teringin nak makan strawberi atau blueberry pie. Jadi aku tengah fikir sama ada aku kena pergi cari bahan2 dan masak ker atau just pergi je beli pie kat kedai di luar sana. Sebab dah 2 bulan teringin tapi tak makan2 juga hahahaha!!

Sudahnya bila tengok ayat atas tu, memang tak makan lah pie sampai bila2!! 

OOoo Hasny, please make it happened lor!! ;|


Au revoir......:)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...