Isnin, 15 Februari 2016

Umar Cabut Gigi Susu

Ini baru first time gigi susu Umar cabut nampaknya. Dah goyang dari semalam, dia mintak aku cabutkan. Jadi aku suruh dia goyangkan dulu sampai nak tercabut. Tengok dia macam takut2 nak goyangkan. Pagi tu bila bangun dia cakap dia dah goyang betul. Aku check, tunggu sikit lagi. Dan pagi ni time aku sibuk sapu laman rumah dia mintak aku cabutkan terus. 

Hehe dia rimas sebab gigi dia goyang2 bila nak makan. Aku pun suruh dia amik tisu dan duduk atas kerusi. Sekejap je aku cabutkan. Mujur dia mau dan tenang bagi aku cabutkan :)))

Dah cabut gigi dah..

Gigi susu umar yang first tumbuh masa baby dulu. 


Gigit tisu kuat2 bagi darah berhenti cepat..


Gigi saya yang pertama tau!!


Yang merah tu bukan darah yek, tapi bunga kat belakang dia hahaha.

Saya dah rongak tapi masih lagi hensem kan :P



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...