Isnin, 3 September 2012

MENDAPATKAN BENTUK BADAN SEMULA BAGI WANITA YANG SUDAH BERSALIN

Jika anda melihat gambar di bawah ini, anda dapat melihat tranformasi dari seorang anak gadis telah berubah menjadi seorang wanita dalam masa 38 minggu sahaja!


Tranformasi perubahan fizikal wanita ketika pregnancy!!


Lihat betapa hebatnya tubuh wanita! Kita boleh melihat perubahan bentuk badan wanita dari bulan ke-dua hingg bulan ke-9. Lihat bagaimana tubuh mereka menampung situasi proses pembesaran janin hingga menjadi bayi dengan anggaran berat 2.++ hingga 3.++ kg. 




Berat saya ketika mengandung anak ke-dua mencecah hingga 85kg!!huhuhu doktor sampai ingat saya ada kencing manis padahal tak de pon... Selera makan yang terlebih hehehe


Dan apabila cukup sahaja masanya akan berlaku proses kelahiran secara normal atau perbedahan...


Proses kelahiran! 




Inilah perasaan setiap ibu bila selepas melahirkan anak mereka!!


Selepas proses kelahiran (postnatal) adalah merupakan masa untuk si ibu berehat untuk memulihkan kesihatan badan mereka. SEBAB ITU KALU KEJE GOMEN, CUTI BERSALIN DUA BULAN DAH DI'UP' KAN KEPADA TIGA BULAN lol. Sebabnya anda pun tahu, bukan senang tau nak bersalin, melahirkan anak.....

Tiga bulan tu lah orang kata proses pantang yang betul2 kena jaga. Jika anda tidak mendengar kata2 orang tua sudahnya akan menjadi seperti ini!




oh no!! Flabby tummy....!





Isk Isk seksanya nak pakai seluar!! Kain baju kurung pon sama jek!!






Stretch marks!! Confirm mesti ada kalu pas bersalin!!






Jangan ingat orang kurus pon takde masalah perut buncit yek!! lol


 
FAKTA DARIPADA KAJIAN YANG DILAKUKAN.
 
 
so adakah anda mengalami situasi begini?? Wanita yang telah bersalin akan mengalami perubahan bentuk badan di tempat tertentu . 

Sebab apa ianya berlaku??


ini kerana lemak dibahagian payudara telah lari ke belakang dan ke bawah perut, lemak di punggung pon lari ke bahagian paha.. 

sebab itu bila adakalanya suami peluk si isteri dia pun tertanya2 aiii yang mana satu perut? 
pinggang? 
punggung? 


 anda tentu mahu perubahan daripada bentuk badan mengelebar ke pinggang yang ramping dan perut yang kempis???


Jawapanya adalah berbengkung!!! MEMANG WAJIB SEBENARNYA POMPUAN MASA PANTANG BERBENGKUNG!!!
sebab.....


1. nak keluarkan darah kotor @ nifas dengan cepat dan bersih. 

2. Nak kecutkan rahim!! Kes rahim jatuh banyak berlaku pada ibu selepas bersalin..



3. NAK DAPATKAN BENTUK BADAN IDAMAN ANDA DAN SIAPA LAGI KALAU BUKAN SUAMI ANDA....




Nak berbengkung tak perlu susah2 belit2, pusing2 mcm bengkung lama a.k.a tradisional.


Dengan teknologi daripada jepun, US, Taiwan dan Jerman serta fabrik yang bermutu tinggi dengan suntikan FIR menjadikan korset ini adalah SUPERBRANDS produk Malaysia dalam 4 tahun berturut2!!


strecth marks pon dapt dikurangkan sebab bila perut dan abdomen kempis dan susut, automatik regangan kulit akan beransur hilang..
susu badan pon boleh menjadi banyak.

dengan adanya Premium Beautiful!!! 
solved your problem:)
jgn malu2 


for free trial
free consultation 
PM me...
-HASNY-
012-7597929

















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...