Ahad, 16 Februari 2014

Air Takde di Nusari Aman

Selalu air akan ditutup secara berkala sejak bulan November 2013. Sebab ada beberapa projek yg bakal disiapkan termasuk rumah baru kami pada Februari 3014.

Tapi minggu ni memang parah. Hari ni dah termasuk 3 hari takde air. Tanpa notis apa2 daripada BSS atau SAINS (Syrkt air Negeri 9).

Last2 air dalam tangki dah kering. HABIS! Hahaha. Dah kira darurat betul!. Aku pun byk keluar rumah dgn husband dan anak2. Lepak kat luar jela. Tak boleh masak, basuh nak mandi pun takde air.
Tadah air 2,3 titik je

Penuh dah sinki. Tak basuh pinggan. 

Makan pun dah tak boleh masak. PAgi ni pun sarap kat mambau.


Nasi lemak mambau. Sedap juga kat sini. Cuma pagi ni tak mkn. Pilih me rebus dan me sup jek. 

Lepas ni agenda cari stok air kat Tesco S2, jumpa kontraktor dan ID untuk renovation rumah baru. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...