Isnin, 27 April 2015

Sambut Hari Jadi di rumah pusaka..

Kebetulan balik ke Batu Pahat hujung minggu lepas, sepupu aku Liyana ada buat sambutan harijadi anak dia yang setahun dekat rumah atuk kami di Simpang Lima. Banyak kenangan wooo rumah ni. Aku time kecik2 selalu main kat rumah ni dengan sepupu2 yang lain itu pun kalau kitorang berkumpul balik sebab ada kenduri doa tahlil atau kenduri kahwin.. aku kahwin dulu pun buat kenduri kat rumah ni :)

Pakat ramai2 berkumpul di rumah pusaka. Qaireen sibuk tiup trumpet..

Si Umar sibuk tiup belon, tapi x kembang2 pun lols!!

Birthday boy, Zamir Umar

Teruja anak2 kecik nak potong kek..

Ramainyer nenek2 sedara..

Rumah simpang lima ni, dulu kaler hijau. Sekarang tukar kaler merah pink...


Makanan banyak betul, nasi ambang, sayur nangka dan paling best laksa Johor air tangan Mak Mas hua hua hua.... best3x

Syukur, gendang gendut tali kecapi
kenyang perut.....?.......... korang sambung ler sendiri ye

Kabai  :)

3 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. giler lah... terliur aku tengok laksa johor tu anny.....
    sepanjang kenai ko, sekali Raya tu je la aku merasa laksa air tangan yang mak ko buat ...
    kirim salam kat makcik ya.. rindu ler pulak ke dia.. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. InshaAllah. Pasal laksa Johor hehe itulah pidah pun cakap aritu. Suruh aku buat dan bawak opis huhuhu. kalau aku dah ok sikit nanti aku buat lah... Kalau nak datang rumah roger2 aku buatkan nanti :)

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...