Isnin, 9 Mei 2016

Kad Hari Ibu dari Qaireen

Tengah kemas2 beg sekolah Qaireen terjumpa kad ni dalam beg dia. Hm.... semalam dia tanya kat aku, hari ibu tu apa dia?? Hari orang tulis kad bagi ucapan kat ibu diorang...😂

Kad ni macam tak sempat siap, sebab tu dia tak bagi lagi kat aku


Ucapan dia tu aku nak tergelak, ibu pandai masak dan cantik wei... T_T


Aku simpan balik. Malam selepas tu Qaireen bagi kad tu aku. Ooo terima kasih hehe aku cium dahi dia, cikgu suruh Qaireen buat ye? Tak lah, Qaireen buat sendiri. Kertas ni Qaireen beli kat koperasi. Ooooo T_T

Terima kasih Qaireen... 😊




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...