Selasa, 2 Ogos 2016

PUPUK MINAT MEMBACA

Qaireen suka membaca, kira dia mewarisi hobi aku yang memang suka membaca dari kecil lagi ahahaha!! Tiap kali dia membaca mesti adik2 dia nak tengok dan dengar apa lah yang kakak dia baca tu???

Buku apa pun yang dia baca bukan dia kira pun, buku aku pun dia amik baca. Agaknyer suka sebab ada ilustrasi kartun dalam buku tu. 

 Kemudian dia akan citer kat Umar dan Ilhan pasal topik yang dia baca wah hahaha! Dah ler buku tu pasal topik berat. Buat2 faham udah ler..

Si kenit ni sibuk nak amik buku tu, geram nak gigit buku. Tengah gatal gusi sibuk nak gigit semua benda. 

Rajin adik rajin, rajinlah membaca. Bila besar nanti, jadilah orang berguna... InshaAllah, amin...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...