Pages

Selasa, 28 Disember 2021

Sambutan Christmas 2021 di Bandar Sri Sendayan

Kebetulan anak-anak saudara baru balik dari Muar sebab dah cuti sekolah. Jadi menyinggah lah sekejap di Bandar Sri Sendayan.

Kebetulan Matrixs ada buat sambutan perayaan Cristmas dekat Clover Residents jadi kami bawa lah jejalan kat situ. Saja tengok decoration lampu dan pokok Cristmas kat situ. 


Anak saudaraa aku, Afiq dan Adam uii diorang dah makin tinggi!! . . . .

Santa Claus bercuti, jadi kita ganti lah kejap yer duduk atas kerusi dia. 
Santa Claus berbaju kurta biru. 

Santa Claus versi ladies 

Santa Claus versi baju melayu, 
dia jegil mata sebab warning jangan minta hadiah yang bukan2!!

Santa Claus versi player football 

Critmas namanya, jadi meriah dengan lampu dan hiasan kan. 

Lampu dia!!

Kat taman ni penuh warna warni dengan lampu dia. 


1 ulasan:

  1. Cantik. Suka tengok deko deko bila tiba musim perayaan. Meriah dan instagramable

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...